ell
hola, havera tinc un problema, m'agrada molt un noi de batxillerat. tot va començar quan em va pagar un bocata jo no sabia qui era, i desde aquell momento em vaig pillar per ell. Ens mirem pero res mes, m'agradaria saber si tinc posibilitats pero tinc por de obir-lo pel Facebook i sigui borde amb mi o algu i que els seus amics es riguin de mi. Ja que una amiga meva va parlar am ell i es veu que no va acabar gaire be, ja que li va demanar el numeru pero es veu que ell no li va voler donar.
gràcies per tot!
Anissa Ouali

Hola!!
Com estàs?? Realment si no fas el pas, no sabràs si sent el mateix. Per tant... diuen que qui no s'arrisca no pisca... evidentment el risc és que et digui que no i això et faci passar un mal moment... és normal (pensa que si no ho hagués fet, s’hagués quedat amb el dubte). Però, de totes maneres, no hi ha res de dolent en que li diguis a algú que t'agrada i que intentis acostar-te. Si amb la experiència que va tenir la teva amiga, et fa encara més cosa, que et semblaria obrir-lo al facebook, i arriscar-te per aquesta via?
Molta sort!!!
Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali