em veig molt gorda(URGENT)
Hola, tinc 15 anys pero en faré 16, peso 47 i medeixo 1.65, em veig super gorda i penso que el meu pitjor castig es veurem al mirall, com puc aprimarme? Necessito aprimar-me!!!!!!!
Gracies
Sara Bujalance

Hola pinky22! És impossible que estiguis grassa perquè el teu pes està bé. El que no està bé és la forma en com et veus tu a tu mateixa, i això és el que et fa mal. Per tant, no has de canviar el pes, sinó que necessites canviar la forma en com et valores, aprenent a mirar-te de forma més positiva. Pel que fa al menjar, per mantenir un bon pes només cal que mengis de tot, de manera equilibrada, i que facis esport habitualment, no cal que facis res més. Mirar-te la mirall NO ha de ser MAI un càstig, parla amb algun adult de confiança sobre com et sents quan et mires al mirall, de cara a que t'ajudi a sentir-te millor. Molts petons!!