CURIOSITAT
Hola! Doncs mireu, jo sóc una noia primeta. Tinc 15 anys. M'agradaria fer esport o alguns excercicis per tal de enfortir les cames, ja que tinc por a tenir cel.lulitis. Quins excercicis podria fer? També m'agradaria seguir una dieta sana, però es que no puc perquè sempre estic menjant porqueries. Com hauria de ser la meva dieta? Menjo bastanta fruita, quasi cada dia, i verdura 2 o 3 cops a la setmana. En fi, què em recomaneu per estar en forma? Moltes gràcies!!
Sara Bujalance

Hola MP12! El millor esport que pots fes és el que a tu t'agradi més i amb el que t'ho passi millor. I la manera de menjar saludablement és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària). Pel que fa a la bolleria, les xuxes i aquests tipus d'aliment, recorda que ens podem menjar de tant en tant, però cada dia no ens convé. Cada dia ens convé menjar, per exemple, fruita, com tu ja dius que fas. I per la cel.lulitis no et preocupis, totes les dones en tenen una mica i no passa res, és una cosa pròpia del cos de les dones i pròpia del fet de tenir hormones femenines (com en els nois és habitual que tinguin més pèl al cos, per exemple). Si menges de tot i equilibrat i fas esport, no cal que facis res més i no t'has de preocupar per la cel.lulitis. Un petó molt gran!