*Problemes, problemes i més problemes.
Hola, em dic Carla i tinc 16 anys. Ja fa molt temps que hem costa molt dormir, poden passar hores i hores desde que em fico al llit fins que m'adormo. Tinc moltes coses al cap, li dono mil voltes als problemes, m'ho guardo tot per a mi i hem costa molt explicar les coses. Fa uns tres anys mes o menys vaig començar a pensar en el suïcidi i diguem que ho vaig intentar pero no vaig tenir collons. Ultimament hi torno a pensar molt sovint. Crec que tot aniría millor si jo no hi fós. No em sento bé amb els "amics", sento que molesto a tot arreu. Vaig al psicóleg, pero de moment no m'ajuda gire, o gens (serà perque tampoc m'hi deixo ajudar, no sé). Estic molt farta de sentir-me com una merda dia radere dia. I diuen que aquesta es la millor època de la vida, no? Ja no sé que fer per sentir-me bé a mi mateixa. De qué serveix viure així? Vivint en modo 'ausente' com si fos una ombra... Qui voldrà algú com jo si em faig fàstic a mi mateixa? Només tinc pensaments negatius i soc molt pessimista. La meva vida es un mal son.
No sé si m'he explicat gaire bé... I si em responeu, ja sé que direu que tinc que explicar les coses i dexar-me ajudar i tal. Pero es que ja no sé que fer amb la meva vida.
Anissa Ouali

Hola Carla!!
Collons si que en tens, has tingut collons per, tot i aquest malestar que sents i els sentiments, segueixes tirant endavant i lluitant! Moltes gràcies per la teva consulta, se que no és fàcil! I això ho has de tenir en compte. El suïcidi o deixar de ser-hi, no és la solució, estic segura que hi ha una Carla que té ganes de viure, de sentir-se bé, que s'estima,... però no sap com sortir.
No és tracta que només et deixis ajudar, el més important és, tu et vols ajudar?? Jo crec que Si! i la teva consulta m'ho diu! Així que agafa un paper, i quan a la nit no puguis dormir, escriu, escriu tot el que sents, no ha de tenir cap ordre ni sentit, simplement desfogat!
I et demano una cosa més, un cop has decidit ajudar-te, lluita per això, i encara que sono repetitiu seria important que parlis i expliquis per tal d'ajudar-te a tu mateixa, Com? pots començar per aquest paper que has escrit, per tal de despertar-te d'aquest mal son!
Espero que em responguis i em diguis com ha anat, t'has desfogat? t'has ajudat?
una molt forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali