hola
Vaig fer una consulta pero no em vau contestar, tinc 12 i us volia demanar quan es tarda fer el canvi. Moltes nenes de la meva classe ja tenen pits i la regla pero jo no. Quan puc tardar?
Anissa Ouali

Hola anònim101!!
Disculpa'ns pel retard en la resposta! Sobre la teva pregunta dir-te que, els canvis necessiten el seu temps, quan? en cadascú és diferent. Es molt normal que hi hagi nenes de la teva classe que tinguin pits o la regla, com és normal que hi hagi qui no en tingui ni pits ni la regla.
Només fixa't en una cosa, ets de la mateixa alçada que totes les nenes que coneixes? Veritat que no, doncs això mateix em refereixo quan dic que cadascú necessita el seu ritme per fer els canvis, hi ha qui els fa abans i d'altres més tard.
L'etapa de la pubertat (època de canvis), pot anar des dels 8 o 9 anys, fins als 18 o 20 anys aproximadament.
una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali