Tinc grans al pit i no sé com desfer-me'n
Hola,
sóc noi i estic desesperat. Tinc uns grans petits al pit (només al mig) i no sé com desfer-me'n.
Si hi ha alguna solució, com per exemple el menjar, siusplau, contacteu-me!
Sara Bujalance

Hola Guirt! L'alimentació té a veure, en general, amb tot el nostre estat de salut, per això és molt important alimentar-se de manera correcta, menjant de tot i equilibrat. Però a vegades hi ha coses que poden no estar del tot relacionades amb el menjar. Aquests granets poden sortir-te per molts coses: pels canvis hormonals típics de l'adolescència, si et depil·les el pit pot ser per això també, pot ser un sabó que et fa una mica d'al·lèrgia... Podem ser moltes coses. Prova a netejar-te amb un sabó neutre aquella part on et surten els granets, per veure si millora, però el millor que pots fer és comentar-li al dermatòleg, ell et podrà donar una solució. Molts petons!!