Em fa por i vergonya.. :S
Hola, em dic Júlia i tinc un problema. Fa temps que tinc novio i ell vol arribar més lluny,ell te 16 anys i es verge , però jo no ho he fet mai, i em fa vergonya fer-ho i també por.
Em fa vergonya que no li agradi el meu cos o que no li agradi com ho faig, i tinc por de no arribar a l'orgasme o de que em faci mal:S siusplauu ajude'm!
Un petó:)
Anissa Ouali

Hola Júlia!!
Per saber si s'està preparat/da o no, potser el que et demanaria primer és "a què jugueu?". No sé si ja heu anat explorant d'altres àrees com tocar-vos (i també per altres aspectes, com que et vagis sentint còmode amb el teu cos i el seu, i a la inversa) començar a conèixer abans de decidir fer aquest pas. Saber què us agrada, què no us agrada (ja que ningú neix sabent i per tant es tracta de conèixer).
No sé si teniu confiança per parlar tranquil•lament de les vostres relacions o no. Això és molt important com a base per poder estar convençut/da de que prendràs l'opció correcte, i sentir-se més tranquil i relaxat.
Espero haver-te ajudat! Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali