La meva BFF està sortin amb el nen que m'agrada! Ajudaa!
La veritat esque no se que pensar, es amiga meva i això, però savent que m'agrada ell a aceptat sortir-hi. No m'he enfadat amb ella perque me l'estimo moltissim, però em molesta que no m'hagues dit que a ella tambe li agradava. Em vaig enterar sola perque ella no m'ho volia dir per si m'enfadava. Em fa por que el nen estigui sortin amb ella per fotrem ravia a mi i que despres li trenqui el cor. Estic pocupada! Ajuda sisplau!!
Anissa Ouali

Hola Anitaaa!!
És una situació difícil i delicada, però seria important que poguessis parlar amb la teva amiga. Explica-li que l'estimes molt, que vols parlar amb ells de tot el que ha passat, i que no estàs enfadada però t’hagués agradat que t'ho expliques ella,...(és a dir, explica-li el que m'has escrit aquí). La teva posició no és fàcil, ja que ell a tu t’agradava (i això també li pots dir a la teva amiga), però tu mateixa em dius que es la teva amiga i l'estimes moltíssim, et toca ser forta i lluitar per aquesta amistat
Però una cosa, no saps si ell fa això per fer-te ràbia a tu, així que abans d'avançar-te, observa, espera, escolta a la teva amiga,..
Espero haver-te ajudat!! una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali