Pits
Tinc 16 anys i ja he mantingut relacions sexuals. Faig 85 de pit i no sé si les tetes em creixeràn més o no. A mi m'agradaria que em preixesin més, ja que no em veig massa bé amb el meu cos. Puc fer alguna cosa perquè em creixin més els pits? Que no sigui esperar un temps?
Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Hola!!!
El nostre cos creix a ritmes diferents, i els cossos de les noies poden ser ben variats! T'he de dir que amb 16 anys, el teu cos encara no està format del tot i segur està creixent cada dia. Per tant, és una cosa que encara pot canviar! Tot i que et soni repetitiu els pits necessiten el seu temps per créixer. (el tenir relacions sexuals no provoca que els pits creixin o deixin de fer-ho).
A més, el fet de tenir poc pit no hauria de significar sentir-te pitjor amb el teu cos. Pensa si t'agradaria tenir els pits més grans per a tu mateixa o si és pel que pensaran els altres. El que els demés pensen de nosaltres ens afecta però el que hem d'intentar és valorar-nos bé a nosaltres mateixos. Hem d'acceptar el nostre cos, si tu tens els pits més petits que altres noies, segurament tindràs més d'alguna cosa que les altres no tenen.
No existeixen trucs naturals per fer créixer els pits si encara no ens toca, només acceptar i estimar el nostre cos tal com és! el tema del creixement dels pits preocupa molt, sobretot si en el teu entorn d'amistats hi ha noies que estan més desenvolupades que tu i et compares.
Una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali