dieta?
Tinc que fer dieta? Em veig molt lletga y les meves cames no m'agraden medeixo 1'58 el meu pes es 60 tinc14 anys i em sento malament fisicament.. Ayuda siusplau..
Sara Bujalance

Hola irene! El teu pes està bé, pots estar tranquil·la. El que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de manera equilibrada, i fer esport habitualment. Per una altra banda, no siguis tan crítica amb tu mateixa, valora't de manera més positiva. Segur que el teu físic té coses maques, només cal que aprenguis a veure-les!. I també tingues paciència, estàs en plena època de creixement i el teu cos s'està desenvolupant, això fa que, a vegades, l'adolecència sigui una època difícil pel que fa al cos. Parla amb els amics, la familia, i la gent amb la que et trobes bé, segur que ells et poden ajudar a sentir-te millor. I recorda que per tenir una bona autoestima és molt important acceptar-nos tal i com som i valorar-nos més per com som per dins que no pas per fora. Molts petons!!