Per primer cop
Hola, ahir el meu novio i jo ho vam fer per primer cop. La veritat és que estic molt conteta, però la veritat és que no vaig sentir plaer, em va fer una mica de mal, és normal que el primer cop no sentis molt plaer? Si us plau, m'agradaria saber-ho, ja que la idea del sexe me l'esperava més excitant, encara que ho vull tornar a fer, en tinc moltes ganes... jajajaja
Un consell que vull donar a totes les noies és que no es preocupin, sobretot que no estiguin nervioses, i que es millor si no es planeja... ^^
Anissa Ouali

Hola!!!!
Moltes gràcies per compartir la teva experiència amb nosaltres :)! m'alegra molt saber que estàs contenta i que et vas sentir bé.
És molt normal que no sentissis molt plaer, ja que al ser una situació nova, els nervis, les "preocupacions" poden fer que no ens relaxem i estiguem més pendents d'altres coses que de passar-ho bé.
Però pensa una cosa, l'excitació no s'aconsegueix només amb penetració; els jocs, les carícies, els petons, tocar, descobrir les zones de que agraden més,... poden ser fins i tot molt més excitants. (si només hi ha penetració, potser ens estem perdent moltes altres coses)
Pd: l'orgasme no s'aconsegueix només amb penetració!
Una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali