embarassada?
hola! ahir ho vaig fer per primer cop, i no se si son paranoies pro avui m'he notat una mica marejada. he calculat i estic ovulant,però estic nerviosa... ho vam fer amb condó, no estic embarassada oi?
Anissa Ouali

Hola! Sóc l’Anissa, psicòloga de l’IESP. La sensació de mareig que has tingut no es degut a que estiguis embarassada o no, ja que els símptomes d’embaràs es comencen a manifestar molt més endavant. Les sensacions que puguis estar tenint aquest dies segurament son degudes al que has viscut, al fet d’haver tingut la primera relació i fins i tot, com a símptoma de estar ovulant. Hauríeu de tenir molt mala sort perquè hi hagués un embaràs si heu utilitzat el preservatiu com s’ha de utilitzar. Una cosa que podríeu fer a partir d’ara és, un cop finalitzada la relació sexual, comprovar que el preservatiu no s’hagi trencat, per exemple fent-li un petit nus o anar al lavabo i omplir-lo d’aigua i veure que no hi hagi cap forat. Espero haver-te pogut ajudar, i gràcies per la teva confiança! Anissa Ouali, @AniOuali o
AnissaOL