Pes :(
Holaa! Be , stic bastant obsesionada amb el pes peso mes del k em pertany no estoc grassa pro tampoc prima , vull fer esport pro em costa molt comensar. Faig jazz (hiphop modern jazz) etc .... I clar nomes son dos cops per setmana i seguits....
Ara e comensat a fer dieta pro no puc evitar els dolços...
Gracies i espero k majudeu
Sara Bujalance

Hola! No facis cap dieta concreta per aprimar, estàs en època de creixement i una dieta així podria provocar-te problemes de salut molt greus. L'únic que has de fer per assegurar-te de tenir un bon pes és menjar de tot, de manera equilibrada, i fer esport habitualment (2 o 3 cops per setmana ja està bé, no importa si és seguit. Si el jazz el fas entre setmana, el que pots fer és aprofitar el cap de setmana per sortir una estona en bici o patinar, o l'esport que t'agradi a tu). A part d'això no cal que facis res més. I, molt important, no has d'evitar els dolços, ja que són aliments que podem menjar tranquil·lament de tant en tant, el que no és convenient és abusar-ne. No els intentis evitar, la única cosa que aconseguiràs és obsessionar-te i acabar menjant-ne amb ansietat. I no t'obsessionis amb el pes! L'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al pes, parlar amb algun adult de confiança et pot anar bé per sentir-te bé. Parla, per exemple, amb els pares. Molts petons!!