em fa molta vergonya preguntaro....
hola bon dia, em fa moltíssima vergonya preguntaro però crec que es el millor lloc per fer-ho
tinc 17 anys i em masturbo sovint. nose pq quan estic apunt de tenir un orgasme em venen ganes de anar al lavavo i avagades em tiro pets... el problema esta en que ara tinc novio no em començat a fer res per que els dos som verges. tampoc sap que em masturbo però a la que comecem a parla del tema l'hi diré. em fa molta por que em passi com quan em masturbo... es normal?hi ha alguna manera de evitar-ho?
moltíssimes gracies igualment
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
El primer que has de saber és que masturbar-se és una pràctica habitual i natural, de manera que no hauries de sentir vergonya per fer-ho. A més, és tracta també d'una pràctica íntima i privada, així que no tens la obligació de dir-li a ningú, només ho has d'explicar si vols.
El fet que en vinguin ganes d'anar al lavabo no és cap cosa rara, sobretot si estimules la vagina per dins (a moltes noies els venen ganes de fer pipí)
I respecte als pets, no se si et refereixes als vaginals, que poden succeir amb facilitat quan hi ha penetració. Si et refereixes als pets de gasos, i et fa vergonya que ell els pugui sentir, els hauràs d'evitar com quan no et masturbes o anar un moment al lavabo, per exemple. Són respostes corporals que no podem controlar sempre, oi?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat