Pes
Bones! Porto desde que ha començat aquest curs molt precupada...gent de confiança em diu que m'estic engreixant i que estic massa grassa, això m'engoixa moltíssim...peso 48-49 kg i medeixo 1.57...a casa mamare i jo tenim problemes perquè diu que gairebé no menjo...però què puc fer?
Sara Bujalance

Hola Marta! Per l'alçada que tens el teu pes és correcte, així que no cal que et preocupis pel pes! I encara menys t'escoltis aquestes persones que et diuen que estàs grassa! Els amics de debó no estan pendents del teu pes i encara menys et fan comentaris sobre si et sobra pes o no. Els amics de debó t'accepten i t'estimen tal i com ets, sigui quin sigui el teu pes, i no fan comentaris negatius sobre el teu cos. A més, si has engreixat una mica no t'has de preocupar tampoc, pensa que a l'adolescència és normal guanyar pes, perquè estàs creixent, guanyes pes tu i tots els adolescents, perquè és un procés normal del desenvolupament del cos humà a l'adolescència. A qui sí has d'escoltar és a la teva mare, si ella diu que menges massa poc, potser és veritat per culpa d'aquests comentaris que t'han fet. El millor que pots fer és parlar amb la teva mare, explicar-li aquesta preocupació que tens pels comentaris que t'han fet i ja veuràs com ella, que sí que t'estima de debó, fa tot el possible per ajudar-te a sentir-te bé i a entendre que el teu pes és correcte i que no estàs gens grassa! Un petó molt gran!