Bulimia , autoestima...
Hola Sara , tinc 13 anys daqui poquet fare els 14 , aquet any no lestic passan gaire be per no dir massa be , a principis d'estiu em vaig comença a veure gorda, els meus amics m'ho deien i jo ho deixava passa , ara el que passa eske no hu puc deixa passa ni m'hu diuen sino que mu dic jo , fa un mes vaig comença a gomita i al cap de dos setmanes em va agafar un atac dancietat nose si per aixo o per una altra cosa, ara he tornat a comença pero jo crec que aixo va a mes nose perque ara no vui parla amb ningu, no vui surti al carre, ni anar a l'insti, na suspenc moltes cosa que mai m'havia passat... i nose ke fer ajuda!
Sara Bujalance

Hola! Moltes gràcies per compartir amb mi aquesta situació que et preocupa. Entenc com et deus sentir, l'adolescència ja és difícil, si a sobre els altres et fan comentaris desagradables i t'acabes obsessionant amb el pes, encara es fa més difícil i pots sentir-te realment malament. Per tot el que m'expliques, ara mateix estàs en una situació molt dolorosa per culpa de les preocupacions pel pes. El fet de que no vulguis sortir de casa i hagis vomitat ens està indicant que hi ha alguna cosa que no va bé i, per tant, has de demanar ajuda als pares. Sé que costa explicar-lis el que t'està passant, però dir-lis i que et portin al metge és la única manera d'aconseguir que et trobis bé. Ja veuràs com quan diguis als pares el que et passa, fan TOT el possible per ajudar-te. Els pares t'estimen més que a res en el món i faran qualsevol cosa per ajudar-te. Sé que pot ser difícil i per això t'envio molts ànims, per a que els hi diguis. Pots fer-ho cara a cara, o si et això et resultés molt complicat, els pots escriure una carta per a que la llegeixin quan tu no hi siguis, com ho veus? Ànims i parla amb els pares, només així et trobaràs bé! Un petó molt gran!