Solucions?
Sóc alèrgica al làtex i voldria saber si hi ha condons sense làtex, on els puc trobar, si són més cars, etc...Són de pitjor qualitat? Em té molt preocupada aquest tema! Merci:)
IESP

Hola Marta!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP.
Gràcies per la teva pregunta! I tant que hi ha preservatius sense làtex, ja que a un bon nombre de persones els passa igual que a tu! El lloc més fàcil on pots trobar-los és a la farmàcia, però hi ha supermercats (d'aquests de les grans superfícies) que en vénen de tots tipus (de sabors, granulats... o sense làtex com tu vols). No són de pitjor qualitat (els preservatius sempre passen per controls), però sí que trobaràs que són més cars: per exemple, una caixa de 6 preservatius sense làtex pot costar uns 12€ per a que et facis una idea.
Espero haver estat d’ajuda! :)
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat