gorda?!
Hola, tinc 15 any(casi 16) medeixo 1.65 i peso 47, io em veig gorda i tot i que les meves amigues i el meu novio em diuen que estic be, jo crec que no. Cada vegada que em miro al mirall es com si fos un castig per mi... Com puc aprimar-me? Menjo bastant equilibrat i faig 10 hores d'esport setmanals
Estic gorda? El pes no vol dir gaire amb el fisic que tinc...
Gracies!:)
Sara Bujalance

Hola pinky22! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques sembla que el tema del pes i el menjar t'ho fan passar malament. La veritat és que les teves amigues i el teu novio tenen raó, no necessites aprimar res! De fet, el teu pes és baixet per la teva alçada, així que és impossible que estiguis grassa i si aprimessis estaries posant la teva salut en perill! L'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, parlar de com et sents amb el novio, els amics i, sobretot, amb els pares et pot ajudar a sentir-te millor i a evitar que aquesta preocupació pel físic es converteixi en un problema gran. Així que et recomano que parlis amb els pares de com et sents quan et mires al mirall. Tu no tens la culpa de que et passi això i tens tot el dret a ser feliç i a sentir-te contenta amb el teu físic, els pares faran tot el possible per ajudar-te quan els hi expliquis. Molts petons!!