Difícil d'explicar :S
Mira, jo medeixo 1,72 i peso uns 78 kilos, el problema es que estic prima, i medint contorns de les cuixes, l'abdomen i els braços, estic igual que una amiga meva que medeix igual i pesa uns 8-10 quilos menys. He buscat per internet i al que més sentit li he trobat es que jo tinc més múscul, ja que faig molt exercici i la meva amiga casi gens. Pot ser que sigui per això? O sigui que estiguem igual pero jo pesi més?
Sara Bujalance

Hola Martuca! Pot ser perfectament possible i normal que dues persones amb la mateixa alçada i un cos similar, pesin molt diferent. Com també pot passar que dues persones amb la mateixa alçada i el mateix pes es vegin molt diferents l'una de l'altra. Tot això passa no només perquè hi ha teixits, com el múscul, que pesen més que el greix, sinó que passa també per moltes altres coses: la constitució genètica, l'estat de salut de la persona, si fa més o menys esport, etc. Per tots aquests motius el pes és molt relatiu i depèn molt de cada cos. El millor consell que et puc donar és que no t'obsessionis amb aquest tema i no et comparis amb les altres noies perquè sempre trobareu diferències, i el que s'ha de fer amb les diferències és respectar-les per igual, ok?. Molts petons!!