No em puc aprimar :(
Hola, sóc una noia de 13 anys...Tinc un problema,em vull aprimar, però no puc. Tots els dies menjo dieta i cada dia faig exercici...ja no se que més fer..també estic apuntada a una extra escolar de ball...ja ho faig tot per poder-me aprimar...però res...no aconsegueixo aprimar-me...la meva mida és de 1'65 m i peso 65 kg...Què puc fer per aprimar-me? Tinc sobrepés? Ajudeu-me siusplaau!!
Sara Bujalance

Hola! De cap manera tens sobrepes! El teu pes és correcte, estàs bé! No has d'aprimar, per això el teu cos no s'aprima, perquè no ho necessita i lluita per mantenir-se en el pes que necessita per constitució genètica. A més, està en una època molt important de creixement i, per tant, no seria normal que aprimessis perquè voldria dir que, en lloc de créixer, encongeixes! I això seria un problema de salut molt greu. L'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, parlar amb algun adult de confiança, com els pares, sobre com et sents et pot anar bé per sentir-te bé. Molts petons!!