Aprimar-se
Hola bones!!
necesito saber com aprimar-me sense la necesitat de fer gaire esport (perque no tinc temps) ara mateix peso 60kg i em vui aprimar 5kg, agraïria un gran consell de part vostra...
Merci!
Petonets!
P.D: no tinc gaire autoestima... :/
Sara Bujalance

Hola! El que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de manera equilibrada, i fer esport habitualment. Fent esport 3 cops a la setmana ja n'hi ha prou, intenta trobar algun foradet a l'agenda per poder practicar-ne, val molt la pena!. A part d'aquestes pautes no cal que facis res més. Per una altra banda (i el més important), si tu mateixa ets conscient de que la teva autoestima no és del tot bona, val la pena que et paris a reflexionar sobre si aquesta insatisfacció que sents amb el cos és per culpa del cos o per culpa de l'autoestima. Quan les persones tenim l'autoestima fluixeta, tendim a culpar el nostre cos del nostre malestar, quan, en realitat, és un tema de l'autoestima i no del cos. Això vol dir que fins que no arreglis el tema de l'autoestima no et veuràs bé per fora, pesis el que pesis. Així que et recomano que et concentris, sobretot, en millorar la teva autoestima per trobar-te millor. Parlar amb els amics, la familia, i la gent que et fa sentir bé t'anirà bé per sentir-te millor. Molts petons!!