masturbacio
Hola primer de tot gracies per contestarme.
Magradaria saber com puc sentir plaer, ns gaire sobre el tema, i magrdaria probar-ho. També com puc saber si he arribat a l'orgasme?
Per ultim, magrada un nen de la classe i crec k jo també li agrado, li dic? Si fós el cas que sortissim, com es fa per liarse, mai ho he fet. Merciii
IESP

Hola lfreshitaa!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Anem pas per pas:
- Mastrubació: la manera més fàcil de sentir plaer és estimulant els genitals, sobretot el clítoris: és l'organ més erògen de les noies, té forma de cigró-pèsol, està a la part externa de la vulva i serveix exclussivament per sentir PLAER.
- Orgasme: es tracta d'una sensació molt subjectiva, ja que cada persona el sent a la seva manera. Sol ser una sesanció agradable, com unes pesigolles molt fortes, i després de tenir-lo el cos es queda molt relaxat. Es pot arribar a l'orgasme masturbant-se, per exemple.
- El noi que t'agrada: si estàs segura del que sents, el millor és que li diguis a ell mateix, tot i que no sigui una tasca fàcil! Però ell és l'única persona que pot dir-te si també li agrades tu o no. Pel que fa al tema de "liar-se", no hi ha un manual específic: això ho aniràs descobrint a poc a poc, amb pràctica. Cada cosa al seu temps ;)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat