perdre pes
Hola! am'agradaria perdre una mica de pes per estar com realment vull.. Pero li vaig dir a la meva mare i em van dir que això eren tonteries, llavons necessito fer una dieta sense que ella s'adoni que la faig.. és tot molt complicat i no sé pas que fer! si em pugessis donar algun consell em seria molt útil o dirme més o menys quins aliments evitar i de quins menjar més. merci :) petons!
Sara Bujalance

Hola Eklein!
Pensa que si la teva mare t'ha dit que no és necessari que facis dieta per aprimar és perquè segurament és veritat i en realitat no cal que perdis pes. Crec que el millor que puc aconsellar-te és que miris de menjar d'una manera variada i equilibrada i fer esport, ja que aquesta és la millor manera de mantenir un pes saludable. Pel que fa als aliments que hem de menjar diàriament trobem els hidrats (la pasta, l'arròs, el pa, els cereals, la patata, etc), les fruites i verdures (n'hem de menjar 5 al dia!), els làctics (iogurt, llet i formatge) i les proteïnes (peix, pollastre, carn, ous, etc). A part d'aquests, hi ha altres aliments, com la bolleria, els embotits i els refrescs, que també és necessari que mengem, però de tant en tant, no cada dia. Per una altra banda, trobo que has fet molt bé de parlar amb la teva mare sobre el fet de que vulguis aprimar, t'aconsello que en lloc d'intentar fer una dieta sense que ella ho sàpiga (seria arriscat i molt difícil de dur a terme si viviu junts), tornis a insistir en parlar amb ella, potser és que no ha acabat de veure com d'important és això per a tu, segur que si tornes a insistir veurà que és important per a tu i t'ajudarà a dur a terme un hàbit alimentari saludable. Espero haver-te pogut ajudar, un petó!