em fa vergonya!!!
Holaaa!!! Bé la cosa es que jo des de sempre he tingut una mica de panxa i m'agradaria aconseguir tenir un ventre pla per quan arribi l'estiu ja que em fa vergonya quan vaig a la piscina amb el cole o casals d'estiu.
Que puc fer????
Moltes gràcies!!!
Sara Bujalance

Hola patricia_or5! La única cosa que has de fer és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport habitualment. L'esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos, inclosa la panxa. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé. Però el més important: no t'avergonyeixis del teu cos, mira-te'l de manera positiva i respecta'l com tothom es mereix ser respectat. A més, recorda que encara estàs creixent i el teu cos està desenvolupant-se, ja veuràs com a mida que vas creixent la cintura es va afinant i el cos en general pren una forma més adulta. Molts petons!!