Embaràs?
Hola. Volia preguntar una cosa sobre si pots quedar-te embarasada o no. Si ho feu sense condó i ell veu que s'està a punt de correr i es correr sobre la teva panxa, hi ha riscos d'embaràs?
No és orgent només era per saber-ho. Merci.
Un petó adolescents!!!
IESP

Hola Bertiii!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que els nois abans d'ejacular, treuen un líquid anomenat PRESEMINAL. Aquest té com a funció netejar el conducte per on passarà el semen (ja que hi ha passat orina abans) i ja conté espermatoziodes, de manera que es pot produir un EMBARÀS igual.
Per aquest motiu sempre diem que en el moment que hi hagi penentració, el PRESERVATIU ja ha d'estar posat! A més, també hi hem d'afegir el risc de contraure o transmetre una Infecció se Transmissió Sexual, ja que el preservatiu és l'unic mètode que ens protegeix davant elles.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat