Canvis de pes
Hola,
Doncs bé ... a vegades em peso i veig que estic a 50 kg i despres al cap de mesos o quan tinc la regla estic més grassa i em preocupa perquè a vegades és fins i tot 1 kilo i mig i jo no em veig grassa, però tinc les cames molt grans i em preocupo perquè només tinc 13 anys i sóc de les que pesa més de la classe. No sé si em podria estar apsant alguna cosa extranya..o no sé...
Gracies
Sara Bujalance

Hola! Tranquil·la perquè no t'està passant res estrany. Quan les dones tenen la regla poden pesar uns quilos més (uns dos quilos aproximadament). Això passa perquè quan les dones tenen la regla el seu cos té més tendència a retenir líquids, així que el quilo i mig que peses més és per retenció de líquids, no perquè t'hagis engreixat. Si et veus les cames més grans que la resta de noies de la teva classe és, segurament, perquè elles encara no han fet el canvi, potser no tenen ni la regla encara. Tots les adolescents creixen, però cada una té un ritme diferent, hi ha qui fa el canvi abans i hi ha qui el fa després. Si les teves companyes encara no l'han fet, el faran d'aquí a poc i ja veuràs com també els hi passa el mateix que a tu, perquè és natural i normal, així que no et preocupis per res que el que et passa és perfectament normal! Un petó gran!