Dubte sobre tamany
Soc un noi de 21 anys , Sempre he tingut bastant por per la mida del meu penis , Empalmat fa 13 , pero de diametre es molt prim , 2 cm com a molt quan esta emplamat , el meu dubte. Es , mai e notat cap canvi en el meu penis , això cambiará? , esque es frustrant de vegades , y hem dona bastant pena. Quan haig de follar... me tirar a 3 y. Els hi agradaba pero. Ami no. :( despres el meu aspecte fisic es com un nen de 18 anys... no ho entenc , fins quan es pot fer el canvi? Gracies
Cristina Albó

Hola Noi21,
El desenvolupament de les característiques sexuals es produeix més o menys fins els 19 anys, però es pot allargar als 21 o 23.
De
totes maneres, les mides que ens comentes no tenen perquè tenir cap
dèficit a nivell funcional. Si no gaudeixes de les relacions sexuals,
ens sorgeix el dubte de si és per un tema de sensibilitat o si és perquè
no estàs focalitzat en el teu propi plaer, i estàs més centrat en com
és el teu penis o si a ella li agradarà o no la mida del teu penis,
etc... aleshores no estàs focalitzat en el plaer i en les sensacions.
Per
tant, t'animem a acceptar el teu cos tal i com és, i això inclou els
teus genitals, i a centrar-te en les sensacions durant les relacions
sexuals.
També tingues en compte que les relacions sexuals no
només és la penetració. La masturbació, la masturbació en parella, el
sexe oral, el petting, etc... també són relacions sexuals.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenaangelpsico
http://www.iesp.cat
">www.iesp.cat