Holaaa!
Hola! m'agradaria fer una pregunta relacionada amb el sexe.
La primera vegada que fas l'amor si no t'has masturbat mai sempre surt sang o depén de l'himen? Mersiii !:)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Mira, si la primera vegada que és practica la penentració surt sang, NO té res a veure amb la masturbació. Quan surt aquesta sang es deu a que l'himen, una fina membrana que hi ha a l'interior de la vagina en forma d'anella, s'ha trencat. I es trenca a l'introduir el penis, degut al seu tamany (si s'introdueix un tampó, per exemple, és més difícil que és trenqui l'himen).
Hi ha vegades que no es trenca, d'altres que no surt sang i altres que en surt força. Tot depen del cos de la noia, ja que som ben diferents!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat