Tothom em diu que no estic gorda, però jo mi vec.
Hola,sóc una adolescent com unaltre, i el que m'agradaria saber és que si estic bé de cos. Tothom em diu que estic molt bé de cos, però tot i això quan em poso devan del mirall, segueixo pensan, que estic més grassa del que hauria d'estar. Faig 1er d'ESO, faig 1,65 d'alçada, i peso 64kg, m'agradaria baixar de pes, per ''estar més bona'' per dir-ho d'alguna forma. Estic bé? Necessito baixar una mica de pes? Com ho faig?
Moltes gràcies! Petons:)
Sara Bujalance

Hola! El teu pes és correcte, no necessites baixar res!. El que has de fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, en la quantitat suficient, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària) i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Per una altra banda, pensa que estar bona no depèn només del pes, (de fet, et diria que el pes és un dels factors menys importants per estar bona), sinó que depèn també d'altres coses com: altres trets físics com el somriure, la mirada, la forma del cos, i encara que no ens adonem conscientment, l'estar bona té molt a veure amb l'actitud, la seguretat en un/a mateix/a, la forma de vestir-se, de pentinar-se, la forma de caminar, de moure's, de parlar... fins i tot de l'olor que fa la persona! Així que no t'hi capfiquis gaire amb el pes i explora quins són els teus punts forts a la hora de seduir, segur que en tens i la fixació amb el pes no t'ha permès veure'ls. Molts petons!!