nose que fer
Hola hi ha un noi que matrau molt habans parlaba molt amb ell pero ja casi no parlem res li vaig preguntar que si le semblava guapa i emba pusar un 8. I cuan emb veu pel carrer si no li saludo jo ell no emb saluda nose si es que es timid o no vol saber res de mi jo no li eh fet res. Magrada molt pero nose perque ees aixi tu que penses tindria que parla amb ell o sudo de ell? Gracies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Doncs si t'has de quedar amb el dubte, el millor seria que li preguntessis a ell mateix! :)
Si abans parlaveu, té sentit que li preguntis si ha passat alguna cosa per a que ja no ho feu... A més, dius que no et saluda si no ho fas tu, així que sembla que ha d'haver algun motiu. I només el pots saber si li preguntes a ell. :)
Pel que fa a posar notes, hem de vigilar... Ja que posar a un número a algú pel seu físic pot fer sentir molt malament. Les persones som un conjunt del notres físic (el cos), la nostra personalitat (què pensem) i la nostra actitud (com ens comportem), així que és molt difícil posar notes, no creus?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat