Solució
Hola! Porto una relació amb un noi de 18 anys i a ell no li importa que vagi sense depilar, allà, però a mi no m'agrada, em sembla poc higiènic. Fins ara ho he fet amb la cutxilla.
Busco una altra solució a part de cera, no ho puc soportar
Moltes gràcies!
Anissa Ouali

Hola Clara2000!
La realitat és que la millor manera de depilar-se, és anar a una especialista en un centre d'estètica, ja que solen utilitzar una cera que va molt bé (pensa que quan ho fa un especialista, tot i que hi ha dolor, ho farà més ràpid, que si ho fas tu a casa).
Si vols fer-ho tu mateix, al supermercat venen unes bandes depilatòries de cera freda, que has d'anar posant a la pell i anar estirant per arrancar els pèls (bé, a la caixa ja hi ha un fulletó amb les indicacions) però pot fer força mal si no s'hi està acostumat.
L'altre opció és la que utilitzes tu, amb fulla d'afaitar. I per acabar existeix la crema depilatòria (has d'assegurar-te que sigui per zones més sensibles), aquesta crema els pèls , que no fa gens de mal, però el pèl torna a sortir més fort (com amb la fulla d’afaitar).
Espero haver-te ajudat! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali