bff
Hola, soc una noia i tinc 14 anys.. desde fa 4 mesos que tinc un novio de 16.. ell es verge i jo tambe.. el que passa esque ell ja ha fet preliminars amb altres noies i aixo.. jo al principi no em deixava pero despres era normal.. ell m'ha tocat i joaell.. elque passa esque ultimament esta molt pesat amb el tema del sexe i cada vegada vol mes i mes i jo.. no vull perque crec que encara soc petita,jo ja li he comentat diverses vegades i madit que ell esperara el que faci falta.. pero avegades crec que nomes em vol per el sexe.. que faig?mersi
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per la teva pregunta!
Pel que expliques, sembla que no confies gaire en el que et diu, ja que et comenta que esperarà el que calgui però creus que només et vol per sexe... Si és així, perquè tens una relació amb ell? Si estem amb algú, hem de confiar en el que ens diu :) A més, heu sigut molt sincers l'un amb l'altre, ja que tu també li has fet veure que encara no et sents preparada. I aquesta part és molt important, perquè sempre hem de fer allò que realment desitgem i no sentir-nos forçats! Si parleu de les vostres pors o dubtes, segur que sentireu que puja la vostra confiança com a parella (en 4 mesos no dóna temps a conèixer a algú oi?). Us animo a que seguiu coneixent el vostre cos junts, fent allò que us agradi a tots dos i sempre respectant els temps de l'altre per a poder gaudir sense que ningú se senti pressionat.
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat