retras
Em va venir la regla ja fa 27 dies i habitualment em ve cada 20, en les meves ultimes regles no he estat mol regular, 17,25... Ho vam fer amb el meu novio el 7 quan ja no la tenia amb preservatiu, vam comprovar que estava dins. Ultimament estic pasant molts nervis a causa dels examens i amb ell..
Casi no menjo aquests dies ,tinc molts gasos, mal als pits i perdo molts líquids. He estat malalta amb febre aquest finde i de tant preocupada que estic no tinc gana i si menjo ho vull vomitar.
Creieu que m'hauria de fer un test? Que faig? Tinc molta por...
Gracies!
Anissa Ouali

Hola Pink!!
Quan dius que vau comprovar que estava a dins, vols dir que vau comprovar que el preservatiu no es va moure? I es va mantenir al lloc durant la relació sexual? Si tot és ok! i el preservatiu no es va trencar, difícilment hi haurà un embaràs!
La irregularitat de la regla no es gens estrany, i es molt normal que amb els nervis, els exàmens, la preocupació per la regla,... aquesta trigui més. A més angoixa més trigarà a venir!
Per tant, si tens molts dubtes i com la preocupació que estàs sentit fa que fins i tot, tingui febre, així que el més recomanables és fer una visita al metge, per veure el perquè de la febre, i amb una mica de confiança li consultes sobre els dubtes que tens.
Sobre el preservatiu, una cosa, per la propera ocasió, quan acabi la relació, i encara que hageu comprovat que el preservatiu no s'hagi mogut, al treure'l mireu que no s'hagi trencat: fent-li un nus o omplint amb una mica d'aigua.
Ànims!! i pensa que resolent els dubtes que tens ajudaràs al teu cap a relaxar-se i el teu cap i cos es sentiran millor!
Un abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali