ESTIC FETA UN LIO!:(
Bona tarda, jo tinc un problema, fa dos anys em vaig canviar d'escola, no tenia cap mena de problema alla, pero volia canviar. Jo vaig canviar evidentment, vaig començar a menjar d'amagat, cosa que no feia mai, em vaig agrupar amb unes noies molt pijes que em queien molt molt be, fins que no se perque em van fer una mica de bullyng, i a deixarme de vanda, jabors vaig aafar molts vaixons,seguia menjan d'amagat me mare ho sabia perfectament i em portava al metxe per que em controles una mica el pes. A finals de curs em va portar a un metje especialitzat molt molt car, durant tot l'estiu 2 mesos o aixi vaig perdre 11 KILOS! jo em sentia super be, pero quan vem tornar de l'estiu i vem passar de curs, vaig tornar a engraixar i nomes en 10 mesos 12 quilos he guanyat. El sobrepes, no se'm veu perque soc vastant alta pero no soc de les tipicas noies que son sexys i tenen un cul molt bonic i m'agradaria ser aixi. Avegades penso que soc la raara de la familia perque els meus pares tenen filles perfectes, pero jabors arrivo jo, lu pitjor la que menja d'amagat, la que es raja els braços sense saber perque. Com ja t'he dit em rajava, ja no he tornat a fer, pero em van portar al l'hospital d'urgencies,Jo no hi volia anar, pero vaig haver-hi de anar. L'hospital va dirque anes a un psicoleg, i evidentment, m'hi van portar. Segueixo anan-hi, vueno de fet dema es la consulta que fa molt de temps que no i vaig per l'estiu i aixo. Si, encara segueixo menjant, li penso explicar i aixo, pero esque vull deixar de molestar a me mare, aquet ultim any ho ha passat molt maalament per mi, i esque em sento fatal enserio no puc mes!
en resum: vull perdre una miquet de quilos per sentirma millor ara peso 75 i mencanteria passar 68 ajuda sislau
ara estic fen un regim no molt dur i eso pero esque em vull aprimar! aixo tu envio a tu i tambe a la psicologa! GRACIES PER FER AQUEST CONSULTORI!! espero que em respogueu! SISPLAU DONEUME UN COOOOONSELL! GRACIES UN PETONET
Sara Bujalance

Hola Irma,
Primer de tot vull agrair-te que hagis compartit el que t'està passant amb nosaltres, has estat molt valenta explicant-nos això. Pel que expliques portes un temps passant-ho força malament no només amb el menjar, també a nivell emocional. El millor que pots fer és el que dius que faràs: explicar-li al teu psicòleg, ell és el professional que t'ajudarà a posar ordre a totes les teves emocions i sentiments i qui et donarà les pautes per trobar-te millor.
Per una altra banda, és normal que no vulguis amoïnar a la teva mare, però pensa que és necessari que li expliquis el que et passa per a que et pugui ajudar. De ben segur que la teva mare vol que li expliquis les coses de cara a que et pugui ajudar. Pensa que si fos al revés, si fos ella la que necessita ajuda, tu voldries que t'ho expliqués per poder-la ajudar.
Pel que fa al pes, pensa que és necessari que li expliquis al psicòleg tot això que t'està passant amb el menjar, ja que fins que no aconsegueixis normalitzar el teu hàbit alimentari no podràs triar la forma en que menges. Dit d'una altra manera: necessites trobar-te millor a nivell emocional per poder organitzar els teus àpats. A més, encara que pensis que perdent pes et sentiràs millor, és molt probable que en la situació en la que estàs no aconsegueixis trobar-te millor tot i perdre pes, perquè hi ha temes emocionals que són els que realment et fan mal i que és necessari que els parlis amb el psicòleg.
Espero haver-te pogut ajudar, qualsevol cosa que necessitis parlar no dubtis a tornar a escriure'm. Ànims i un petó Irma!
Ai gràcies, moltissimes gràcies per contestar-me enserio, m'has ajudat moltissim amb aqueste paraules! moltes gracies un petonet :*
Sara Bujalance
M'alegro d'haver-te pogut ajudar, qualsevol altre cosa que necessitis estic aquí! Un petó!