estci feta un lio
tinc un problema, avegades em veig gorda i avegades no! pero les meves amigues totes son mes primes i baixetes i aixo em fa sentir malament, nose que fer, faig un 38 i vull fer una 34! com baixo de pes??
Sara Bujalance

Hola californiagirls! Una talla 38 és una talla petita, així que no t'hauries de veure grassa. L'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, parlar amb algun adult de confiança amb qui et trobis còmoda et pot anar bé, com que és algú que ja ha passat per l'adolescència pot donar-te consells per fer-te sentir bé. Per una altra banda, NO et comparis mai amb les altres noies, cada persona és diferent i única. A més, a la teva edat és habitual que hi hagi molta diferència entre unes noies i unes altres, perquè totes creixen, però cada una a un ritme diferent, les hi ha que creixen abans i les hi ha que creixen després, i això fa que tingueu cossos molt diferents tot i tenir la mateixa edat. I treu-te del cap baixar de pes! Amb una 38 no necessites baixar de pes!. Les úniques coses que has de fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Molts petons!!