sexe oral
Hola,tinc molts duptes amb el sexe oral. Com es fa? no ho he fet mai i tnc molta por de cagar-la, necessito ajuda. Em pots dir com fer-ho, per a que sigui mes comode per ell i per mi? Amb reservatiu o sense? Com t'has de ficar? com es fa? gracies
Anissa Ouali

Hola Californiagirls!
El sexe oral consisteix en estimular els genitals de la parella amb la llengua, amb la boca. Per tal que sigui més còmode pels dos, primer de tot ha de ser perquè tu vols. Busqueu una postura on estiguis còmode, i no s'ha de fer d'una manera determinada, es tracta de que jugueu, i mica en mica veien com agrada més.
Has de tenir en compte que en el sexe oral s'ha d'utilitzar protecció (per exemple preservatius de sabors). Perquè? Doncs, a l’entrar en contacte dues mucoses (la genital i la bucal), si es fa sense preservatiu o sense barrera de làtex hi ha risc d'Infecció de Transmissió Sexual. Per aquest motiu sempre s'ha d’utilitzar preservatiu en el cas dels nois i barrera de làtex en el cas de les noies.
Espero haver-te ajudat! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali