Anticonceptiu
Hola...
D'aquí res faig els 18 i m'estic plantejant prendre les pastilles anticonceptives en comptes d'usar el condó amb la meva parella. Ell no vol perquè diu que és dolent i té molts mals efectes secundaris però jo no crec que pugui ser tan dolent... estaria bé si poguéssiu donar-me una mica d'informació dels efectes secundaris, i per altra banda si em sortiria més car o més barat els condons o les pastilles.
Moltes gràcies!!!
Cristina Albó

Hola Alba500,
Els mètodes anticonceptius hormonals excepte el DIU Mirena i l'Skyla, suprimeixen l'ovulació, fet que afectarà directament la teva sexualitat, com per exemple, que deixaràs de sintetitzar estradiol i progesterona, hormones bàsiques per a la salut dels teus ossos, el desig, el sistema immunològic, la teva cognició i el teu sistema nerviós, la teva tiroides, la teva musculatura i el teu sistema cardiovascular.
De totes maneres, prendre anticoncepció hormonal és una decisió teva i SEMPRE ha d'anar controlada i vigilada pel teu ginecòleg. Per tant, si estàs pensant en utilitzar-la, demana hora amb el teu ginecòleg i que t'informi amb més detall dels efectes que poden tenir. També dependrà de la marca que et recepti el teu ginecòleg.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat