que sóc realment ?🤷🏼‍♀️
hola adolescants.cat !
primer de tot m'agradaria agraïr-vos tot el que feu per a nosaltres perquè realment ens ajudeu molt, però bueno, començo amb la consulta...
la cosa esque jo ja m'he liat unes quantes vegades (sóc la típica popu del poble (de SCF) , que molts nens van per mi, que treu super bones notes, la rica,...) però lo que la gent realment no sap esque no tinc mare des dels 9 anys (això només ho saben els amics més propers) i que sempre m'ha agradat el fútbol i que abans de ser popu hi jugava ja que tinc 3 germans molt popus també d'uns 12, 15 i 16 anys i clar....
us volia preguntar si es normal que m'agradi tan tot lo de nen i que m'atraiguin les noies quan estem despullades al vestidor, o es que sóc bisexual o lesbiana o algo (jo SEMPRE he respectat als LGTBI perquè no crec que s'hagi de discriminar a ú per com coi vol ser però bueno, m'agradaria saber si jo sóc així o si em puc fer algun test o algo, ja que el mes que ve segurament que comenci a anar al ginacòleg per problemes de càncer i tal...
Mariona Busto

Hola beibeee_!
Estem en una societat on se separa molt les "coses de nen" (jugar a futbol) i les "coses de nena" (jugar a nines), però en el fons no hi ha res que estigui preestablert i hagi de ser així. Si a tu t'agrada jugar a pilota o a futbol, no té res de dolent ni canvia la teva orientació sexual. No hi ha coses de nens i coses de nenes.
La nostra orientació sexual ve determinada per de qui ens enamorem, i això el temps i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a descobrir-ho. Dóna't temps i no et pressionis.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat