A quina edat+masturbació!
Hola.
Em dic Marina.
Fa anys que em toco i em ara que sóc adolescent em venen moltes ganes de f*ar.
Quina seria edat edequada?
Sempre m'he tocat amb calçes però fa poc que vaig provar a posar-me el dit i no consegueixo aconseguir el orgasme.
Em podries ajudar? I dirme algunes altres posicions o maneres diferents per tocarme?
Cristina Albó

Hola Marina,
No hi ha una edat concreta per iniciar les relacions sexuals en parella, és important que tu et sentis preparada, que sentis curiositat i que estiguis amb algú que et doni confiança!
Pel que fa al plaer, és normal que no sàpigues com masturbar-te, encara es parla poc de masturbació femenina, i quan se'n parla, es parla de "dits", terminologia que sovint fa que les noies confornem.
T'adjuntem dues imatges, una dels genitals femenins i una altre del
clítoris. Per a investigar una mica, podries mirar-te amb un mirall i
ubicar totes les zones dels genitals, coneix-te i descobreix-te, veuràs
que poc a poc vas coneixent com funciona el teu cos i el teu plaer.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga de l'Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat