Bisexualitat?
Hola, primer de tot com sempre, agrair-vos el que feu, gràcies de tot cor.
Tinc parella des de fa "oficialment" 3 mesos, i estic súper bé, l'estimo com mai he estimat a cap noi, conèixo a la seva família... ell a la meva, passem moltes estones junts i encara que ens portem 2 anys ens entenem súper bé. M'ha ajudat molt, i no vull perdre'l. El "problema" per dir-ho d'alguna manera ha arribat fa unes 3 setmanes. Sempre he tingut curiositat per provar-ho amb noies i doncs aquest any estic a un nou club de bàsquet i he conegut a una noia, i sempre correm juntes i tal i sempre ens fem moltes mirades i ens toquem i a vegades fem com la conya de que estem casades i tal... La cosa es que tinc un lio mental increïble perquè m'agrada tot d'ella, he somiat moltíssimes coses que mai he somiat amb nois. I vulguis o no sento com que li poso les banyes mentalment al meu nòvio. Dilluns a entrenament vam estar més enganxades que mai quan corrièm i tal sempre ens expliquem com "cotilleos" i tal i pues vem estar parlant una mica de noies bi del institut. Quan vaig arribar a casa em va obrir, i vam seguir parlant, i em va dir que això ho nota als ulls i em va explicar que ella no sap que és però que s'ha liat amb altres noies i vem estar parlant fins les 3 de la nit... Em va dir que ella sap si algú es bi amb les mirades i ella sap si té oportunitats amb les actituds... Al dia següent al institut va ser brutal... I vem tornar a parlar per la nit, I vaig decidir dir-li que tenia parella però que m'agradava molt, que m'agradava tot d'ella i em tenia boja. La meva parella es la meva parella i no la vull perdre però ella a part de lo boja que em porta es amiga meva... No sé que fer, mel's estimo molts als dos, així no puc seguir, em sento fatal però no em veig capaç de pendre cap decisió...
1. Creieu que puc ser bisexual?
2. Tal com he parlat amb la meva amiga, creieu que hauria de parlar amb el meu novio? No sabria ni per on començar...
3. Porto uns dies molt agobiada, gràcies almenys per deixar un espai on poder expresar-nos encara que no contestesiu...
4. Com puc aclarar el que sento? que faig?
Gràcies de veritat!
Cristina Albó

Hola escorpí02,
En primer lloc, moltíssimes gràcies per escriure'ns i per la confiança!
Per no deixar-me cap pregunta sense respondre:
• "Creieu que puc ser bisexual?"
El
que nosaltres creiem és irrellevant, només tu pots saber què sents.
L'orientació sexual es determina en funció de qui ens enamorem, amb qui
establim relacions de compromís, intimitat i passió.
• "Tal com he parlat amb la meva amiga, creieu que hauria de parlar amb el meu novio? No sabria ni per on començar..."
Parlar amb ell potser et podria ajudar a posar paraules al què sents, però nosaltres no podem dir-te si has de parlar amb ell o no. També
tingues en compte que ell potser no s'ho espera, pensa que amb la teva
amiga portaveu dos dies parlant de bisexualitat, amb ell no.
• "Porto uns dies molt agobiada, gràcies almenys per deixar un espai on poder expresar-nos encara que no contestesiu..."
No ens has de donar les gràcies! Sempre contestem i ens agrada que trobeu útil aquest espai, ja sigui per expresar-vos com per demanar ajuda ;)
• "Com puc aclarar el que sento? que faig?"
En primer lloc, sense pressionar-te. Si ara, tal i com
ens dius, no ets capaç de prendre una decisió, no et pressionis per
prendre-la. És important escoltar-nos, valorar bé el que sentim i
després poder prendre decisions. Per tant, calma i escolta't ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat