Sexe oral sense preservatiu
Holaa!! Sóc una noia que ha practicat sexe oral diversos cops amb algun noi sense preservatiu. Vist l'article en el qual parlaveu d'això volia preguntar-vos quin tipus de malalties es poden transmetre. Es pot passar el VIH?
Cristina Albó

Hola anonim111,
La mucosa de la boca i de la vagina són molt similars. En ambdues zones podem tenir petites ferides (úlceres, llagues, gingivitis,..) que poden passar desapercebudes però que poden ser la porta d'entrada de virus i bacteris.
A nivell d'infecció de VIH a través del sexe oral, els estudis varien entre el 1% i el 8% de risc de contagi. I aquest risc augmenta considerablement si l'ejaculació es produeix dins la boca de la parella.
Altres Infeccions de Transmissió Sexual que es transmeten a través del sexe oral són la sífilis, l'herpes i la gonorrea.
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat