Eyaculació MASSA ràpid
Bon dia.
Tinc novia des de fa poc i mai he tingut cap tipus de relacions sexuals amb ningú. El meu problema es basa en que quan faig preliminars amb ella no duro gens, ens posem calents molt ràpid i ens començem a tocar mutuament i no m'agrada que ella em toqui a mi per aquesta vergonya a acabar en menys d'un minut. Ella diu que no tindria que tindre vergonya que no passa res pero no se...a mi em sembla un problema molt greu. SI US PLAU hi ha alguna forma de durar més?
Cristina Albó

Hola siloveslopruebas,
Si fa poc que aneu junts, haureu de tenir paciència i anar coneixent-vos a poc a poc. Tingueu en compte que si l'estimulació és força accelerada, aquesta farà que
la resposta també sigui ràpida.
Potser podries intentar gaudir de la
masturbació, el nivell de dificultat més senzill. Fes-ho estimulant la
teva imaginació amb fantasies eròtiques, provant a ritme i velocitat més
lents. També estaria bé que aprenguis a detectar el punt de no retorn
(PNR), el PNR és aquell punt en que si el passes ejacules encara que
deixis  d'estimular i si pares just abans no ejacules. Si el detectes,
podràs controlar quan parar, quan estiguis en parella.
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat