NO SÉ QUE FER...
Hola, ja fa uns dies que somio que ho faig amb un que m'agrada, sincerament ell em tira la canya i fa poc em va tornar a obrir i dubto que tardi gaire a fer-ho, pero se que li tira la canya a una altra pero em diu que no lestima osigui no li tira la canya, que nomes la troba guapa. el cas es que ell i jo ens vam liar fa poc pero tornem a estar amb normalitat perque som molt amics...
ma dit que mestima molt i que te ganes de veurem pero es clar nose si donarli una oportunitat o deixarlo per capullo...
magradaria... que publiqueu aixo que es vegi i aixi tindre comentaris siusplau.
gracies.... jajajjaajajjjaj se que es una mica lios.... necessito ajudaaaa!!!
mersi adolescents i aconselladora!
VISCA CATALUNYA ||*||!!!!!!!!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Davant de situacions on no sap què fer o com actuar, el millor és que et preguntis "què vols tu?", vols donar-li una oportunitat més o no?
Podries prendre-t'ho amb calma, us vàreu embolicar i ara torneu a la normalitat, com amics, per tant, com amics podríeu quedar i veure què passa, observa com et sents amb ell, com et fa sentir i després decideix si li dones una oportunitat o no, però no cal que passi res en aquesta ocasió.
Si ell té ganes de veure't i TU també en tens, quedeu, parleu i estigues atenta a com et sents i en funció d'això decideix i valora què és el que tu vols.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL