El noi que m'agrada
Hola, doncs primer de tot m'agradaria explicar que a mi m'agrada un noi que no viu a la mateixa ciutat que jo, però a l'estiu que ens veiem més ell li va dir a una amiga meva que li agradava però com que jo tenia novio no volia ficar-me en lios, però parlavem molt sovint.
I des de que ho vaig deixar amb el meu novio, de mica en mica he anat veient que a mi m'ha agradat des de que el vaig coneixer. Però el problema és que ara ell té novia i ja no parlem tant, algun consell? Graciees
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Tothom en algun moment de la seva vida es troba en una situació similar, quan un volia, l'altre no tenia parella i quan l'altre vol, l'un té parella.
Si ara te n'has adonat que ell t'ha agradat des de sempre i ara et sap greu que hagueu perdut tan el contacte, potser podries dir-li que voldries que seguíssiu parlant igual que abans, sense que passi res, simplement seguir parlant. Si ha de ser serà però no pots obligar a algú a estar amb tu, si ara està en parella i és feliç, potser això és el que havia de ser.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL