estic molt grassa:(
Hola! Necessito ajuda per aprimar-me, tinc 15 anys, faig 1,60 i peso 80kg. Jo fico molt de la meva part, jugo a futbol, i entreno dilluns, dimarts i divendres una hora i mitja. Els dimecres i dijous entreno handbol i diumenges vaig a jugar a padel amb me pare. Faig dieta i no pico casi mai entre hores, però no aconsegueixo perdre pes. Vaig a una dietista, però fa 7 mesos que vaig i he perdut 3 kg. Ja no se que fer...veig a les noies de la meva edat i estan totes super primes i es poden ficar tota la roba que vulguin perquè tot el hi queda bé, i jo sempre tinc una feinada per trobar roba. SI US PLAU AJUDA...
Sara Bujalance

Hola Catalunya14! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, entenc com et deus sentir. La veritat és que tot el que pots fer per mantenir una bona salut ja ho estàs fent: menjar equilibrat i fer esport habitualment. De fet, en fas molt d'esport!. Així que, en realitat, no t'hauries d'exigir tant a tu mateixa perquè ja ho estàs fent tot bé. Pensa que el pes no depèn només del que mengem i de l'esport que fem, també depèn d'un factor genètic, el que sovint anomenem constitució, que ni triem ni podem canviar, per això és molt important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Ja ho estàs fent tot bé, així que valora't de manera positiva, no permetis que cap marca de roba ni talla determinin el teu estat d'ànim i sigues molt feliç perquè és el que et mereixes! Molts petons!!