Germana petita anorèxica?
Hola!
Mireu, el meu pare està primet però té una mica de panxa. La meva germana petita ha sortit a ell, i les seves "amigues" li deien que era gorda, (Tenen 11 anys, no se com poden criticar així tan petites...), i crec que es anorèxica perque mai menja i després de cada menjar va cap el lavabo. Ella diu que li donen ganas de fer caca... però jo no m'ho crec. Els meus pares si que s'ho creuen però jo la conec molt. És molt poca la diferència d'edat que tenim (3 anys). M'agradaria saber com ajudar-la perquè no vull que es mori, o que li passi alguna cosa... També m'agradaria ajudar-la per fer dieta.
Petoons!
Sara Bujalance

Hola Núria! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Ets molt bona germana preocupant-te per la salut de la teva germana. El millor que pots fer per ajudar-la és parlar amb ella sobre com se sent, si està preocupada, si li agrada el seu cos... I convèncer-la per a que parli amb els teus pares sobre el problema que sembla que té amb l'alimentació i el cos. Pots oferir-li la teva ajudar per explicar-li als teus pares. Tu ets la seva germana gran, i segur que t'escoltarà i acceptarà els teus consells, però si veus que tot i així no vol parlar amb els pares, fes-ho tu directament, comenta-li als teus pares la sospita que tens i així estaran més alerta. Quedat tranquil·la, la teva germana no es morirà, ni tampoc li passarà res greu. Parleu amb els pares i així evitareu que pugui anar a pitjor. Molts petons!!