depilació
tinc novio i ara fa poc em coomensat a fer altres coses apart de liar-nos, m'agradaria saber si me de depilar tot el "xixi", o si hi ha algun tipu de depilació especial, a ells com els hi agrada més, els hi agrada depilat o no?
Anissa Ouali

Hola!!!
Pel que fa a la depilació, una manera de fer-ho és amb una fulla d'afaitar (no fa mal, però els pèls surten després més durs) o amb bandes de cera (que arranquen el pèl i sí que fa més mal). La millor opció és sempre anar a una persona especialitzada, ja que depilen molt bé (inclús generant menys mal), i encara que faci vergonya hem de pensar que estan acostumats/es a veure cossos tot el dia! :)
El com ha de ser aquesta depilació, pensa que el més important és que tu et sentis còmode (ja que cadascú li agradarà d'una manera o un altre). Però si tens molts dubtes, pots començar per depilar la zona de les “ingles” i una mica la zona del pubis (si vas a una professional, et pot ajudar).
Un abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali