No em corro..
Hoola, fa 1mes ho vaig fer amb el meu novio.. i durant el periode de temps ho hem anat fet i no se perque ni em corro ni arribo a l'orgasme ni tampoc tinc la sensació d'arribari. El meu novio aguanta força.. l'ultima vegada vem estar 20min ell el final sacaba corrent i jo res, em dona plaer però no ho se ho trobo extrany. Es normal que sen la desena vegada no arribi a l'orgasme?
Gràcies un petó!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que això que et passa a tu, li passa també a altres noies que esperen que amb la penetració puguin tenir un orgasme. Això és un mite que arrosseguem tots i que provoca molts dubtes, ja que l'òrgan més erògen de les noies no és pas la vagina, és el CLÍTORIS. Aquest és un òrgan extern (es troba a la zona de fora de la vulva), que té un tamany semblant a un cigró-pèsol, i que només serveix per sentir PLAER. La vagina està més pensada per parir que no pas per gaudir, tot i que pot ser una zona molt agradable.
Per aquest motiu, et diria que la propera vegada, provis a estimular-te el clítoris, ja siguis tu mateixa o ell amb les seves mans. La majoria de dones senten molt plaer quan toquen aquesta part, i és la via més ràpida per arribar a l'orgasme!:)
És molt important saber com funciona el nostre cos per tal de gaudir de la sexualitat, sense guiar-nos per falses creences, no creus?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat