no se que pensar
hola! tinc 14 anys peso 54'5 i medeixo 1,64, fins ara havia set la primeta de la colla, i mu deien i tal, pero ara quan surt el tema de quan peses o algo aixi, totes pesen menys que jo (tot i que a alguna la veig més rellenta que jo) es que estic grassa o peso el que em correspon? o son elles les que em trolen dient aixó de que pesen molt menys? ajuda plis, ja no se que pensar, que si estic be, grassa, en conten mentides...
Sara Bujalance

Hola! Pots estar molt tranquil·la amb el teu pes perquè és correcte, no t'has d'amoïnar, no et sobra res. No et comparis amb el pes de les altres noies. El pes és molt relatiu, depèn de cada persona, i l'aparença física d'una persona no només té a veure amb la relació pes-alçada, hi ha moltes altres coses implicades com la constitució genètica, l'estil de vida, l'estat de salut, l'activitat física que fa... Dues persones poden mesurar la mateixa alçada i pesar els mateixos quilos i tenir una aparença física ben diferent. Per tot això no val la pena comparar el pes de diferents persones. A més, el pes és una cosa personal i privada, que a ningú més que tú li importa, parlant del pes la única cosa que aconseguireu és, probablement, emparanoiar-vos, així que no li donis gaires voltes, no et comparis i quedat tranquil·la perquè el teu pes és correcte. Molts petons!!