Ajuda regla
Hola torno a ser jo,
Vaig tenir relacions sexuals per primer cop el dia 3 per la nit i vam fer servir condó i tot va anar bé. Llavors el dia 8 vaig fer mes que lio, i estavem estirats al llit, jo estava estirada de costat i quan es va correr el semen em va tocar a mitja cuixa més o menys i els dos recordem que cap gota va tocar a la vagina. Ahir 17 em van fer mal els ovaris i vaig tenir un flux marró bastant abundant, pero que a nit, m’ha baixat la regla (eren les dates previstes) i el cas és que la tinc més escassa de lo normal, i a la compresa em surt de color marronós, pero després al anar al lavabo a fer les meves necessitats quan m’aixugo surt vermell de la regl. I diguessim que tampoc tinc mal als ovaris.... que vol dir tot aixo? Es pel primer cop? Estic preocupada
Mariona Busto

Hola Jo!
Si durant tota la relació sexual amb penetració vàreu fer servir preservatiu correctament, podeu estar tranquils perquè els preservatius són un mètode anticonceptiu amb una eficàcia alta.
Pel que fa a l'ejaculació que es va produir a sobre de la teva cuixa, si no va estar en contacte amb els teus genitals, en principi hauríeu d'estar també tranquils perquè els espermatozous no poden "escalar" per les teves cames fins a entrar dins de la vagina.
Si t'ha vingut la regla, és senyal que no estàs embarassada, per tant calma. Pensa que la regla pot variar algun més, i potser aquest mes estàs més pendent per tot el que ha passat. De totes maneres, si veus que la regla comença a fer "coses rares", el millor que pots fer és aprofitar per demanar la primera cita amb el ginecòleg perquè et faci una revisió.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat